Wednesday, September 17, 2003

-- azt mond meg nekem, hol lessz majd lakohelyunk?... ---

Aktualis. Folyton aktualis....

Elmeseljem? Azert vagyunk itt. Elmeselem a szinte semmit. Mert mit is meselek?
Ma egy komolyan ittas, vidam pszichologia professzor meselte el (mostanaban mindenki mesel) az eletet mikozben elszivott 3 szivart egymasutan (ez milyen). Olasz de nem beszel olaszul. Floridaban azert el 25 eve mert South Carolina too poor.
Miami-ban professzor s a felesege ugyancsak zenesz s igy jol megvannak ugye. Ugy nezett ki mint Einstein rovid hajjal.
Egy Land Rover-rel jott s foltos melegitoben mezitlab szallt ki belole. Kesobb felhalaszott magara valami ocska cipot. Tipikus. Regi Hawaii-s polojaba torolte idonkent izzado kezet. Berel egy asztalt valami kavezoban Miami-ban s kis tablan rajta a neve. $2 havonta. Merhogy o amugy is mindig ott ul amikor csak teheti. Erre kozbevetettem, nemsokara megyek ujra Miami-ba par napra. Hol az az asztal? Meglatogatom. Elmondta. Nem ertettem. Elmondta megegyszer aprolekosabban de meg mindig nem lett tiszta a kep. Olyan zavarosan ecsetelt. Igazabol most is csak sejtem. Ez olyan furcsa volt. S ahogy itt ulok valojaban keptelen vagyok eldonteni igazat szolott vagy szelhamos. Csillogo s zavaro fulbevaloja volt. Valamikent disszonancia lengte korul e professzort. Par esethez volt mar szerencsem. Nem csak itt, Budapesten is.
Megnezzem azt az asztalt? Mit gondoltok, ott fog ulni? Mint mindig?

-- itt van a varos, vagyunk lakoi, neve is van; trallalala ... ---

No comments: