Wednesday, October 29, 2003

--Bolintassal-- volt ram a kovetkezo naplo -vagy mi- .
Merhetetlen "hatassal".

Szakács Béla Ur "Real or false" Naplója

A kovetkezo pedig a "hatas":
--- Elso lepcsofok:

Lepek egyet.
Lepek kettot.
S mar itt is vagyok a blogban. Nem is volt olyan bonyolult. Vegulis lepni mar eleg koran megtanultam. Nem emlekszem, hany evesen.
Arra sem, hogy meg a legelejen betortem-e az orrom, levertem-e a terdem. Meg ilyenek. Persze ezek bonyolult dolgok. Marmint emlekezni. En peldaul nagyon konnyen tudok emlekezni, de olykor, de tenyleg, semmi nem jut eszembe. Pedig mondom, nagyon jol emlekezem. Legjobban tarsasagban megy. Foleg ugy, hogy nem is kell meselnem arrol ami felremlik epp. Hanem inkabb a zsibaj. A sehaj. Sehajtobiasra peldaul egeszen tisztan emlekszem. Akkor olyan volt mint en. Most mar biztosan o is megoregedett kicsit, de gondolom nala azert annyira nem szamit. Persze o nem ismerne meg engem. Mert mindig csak en lattam ot. Bar ugy tunt, neha kinez ram, s akkor fel is kaptam a fejem, de valojaban o (most mar tudom) nem lathatott ki. O semmit sem latott csak a sajat vilagat. Kis, gorbe otthonat. Az automatakat nem szerette (persze voltak pillanatai!). Az am, ha talalkozott volna a frissviragautomataval, akkor biztos keveredett volna kalamajkaba, s a frissviragautomatat meg az is lehet, megszerette volna. Ha tenyleg friss viragokat kapott volna tole. De kinek adta vona? A jarokeloknek! Meg mindenkinek. Viszont az o kis varoskajaban nem volt viragautomata. En is csak Orlando repteren lattam. Zold. Illatot nem ereztem korulotte. Az illatok is bennt voltak a gepben. Penzt kell bedobni erte.
Kulonben, ha mar igy oszinten, hajlamos vagyok arra, hogy epp magamra ne emlekezzem. Olykor nem emlekszem magamra. Nem is tudom, voltam-e akkor igazan. Persze biztosan voltam, csakhat, tudjatok! Csak nem jut epp eszembe. Egyesek szerint ez nem jelent semmit. Masok szerint (egy filozofikus baratom szerint) hogyha mondjuk az 1 perccel ezelotti magamra nem emlekszem, az nem jelent semmit s az nem is baj. Szimpla ugy. Ugyanigy az 1 nappal, 1 hettel. De az 1 ev, s foleg, ha tobb, az mar kerdeseket von magautan. Meg jelentesekkel bir. Persze ez nincs mindig. Peldaul most tokeletesen tisztan emlekszem mindenre. Na. Hol is tartottam...
Szoval itt vagyok a blogban. Es tenyleg nem is volt olyan nehez. ---

end

Jo ---tanito"bloggerem" --- volt, ugye. Koszonet Szakács ur!
Tudnam folytatni (csak a vodka /Fris vodka skandia/ eleg legyen, mondana egy masik mester(em),

TD). Most meg van egy fel uveg.
Epp Tandori miatt, hanyszor volt mar; "...Nezem a gepen a szarnyat, ahogy lenn fol-s-le-se jarnak,...integetek...fogy a vodkam..."
Tandori komoly.
Szakacs Ur !?
Haaaaaaaat ...!


No comments: