Saturday, November 01, 2003

Felmasztunk egy hajora New York-ban. Ilyenek doltek akarha rank a drotok-kotelek mogul:

Szeretek hajokat-hajokrol fotozni. Aztan lezavartak minket. Messzirol kiabalva; van jegyunk, van jegyunk!??
Azt tenyleg elfelejtettunk venni. Aztan vegul nem is vettunk.
Utanna Hajnalka elhagyta a szemuveget. A kameran visszakerestuk, amikor meg megvolt, s visszaszereztuk.
Aztan elhagytam $5-t. (ezt nem is mondtam, innen tudja meg).
Mostanaban (ugye, par hete mindenki meselt) mindenki elhagy mindent. A barataink hazamentek innen StAugustine-bol. Majd elutaztak Gorogorszagba. Elhagytak a sapkajukat. Mind a ketten. Most veszunk s kuldunk nekik masikat. Ugyanolyat.
A hugomrol nem is erdemes beszelni, mi mindent hagy el. A tobbiekrol meg mar plane. A meg tobbiekrol, meg mar teljesen nem. Hajnalka vendegeirol az etteremben, az emberekrol a szallodakban. Hogy mi mindent hagynak el...
Pl, egy rakas napszemuvegunk van mar. Ami nem baj, mert fogyo cikk.
Az oceanon hajoztunk, elozo este egy (barbar) barban tecquila-ztunk. Sokat. Buli volt. Zugott a fejem mikor kiahjoztunk. Nemsokara en az egyik oldalon a hugom a masik oldalon probaltunk nem hanyni. Nekem sikerult a nem neki nem. Hajnalka kozben lehelyezte napszemuveget a hajo orrahoz. Nagy hullam, jobbra dolunk, szemuveg jobbra el, a hugom ket kezzel kapaszkodik s hanyni kezd. Mi ezt nem latjuk mert hattal van s log, majd bele a tengerbe. Kiabalunk, Kapd el! Kapd el! Ott! Ott! Semmi.
Kesobb mondta, nem is hallott minket, tul jol erzte magat. Meg a szel is fujt. De az is lehet, valamit hallott, csak nem ertette miert vagyunk ilyen hulyek. Szemuveget nem latott. (5 centivel mellette siklott a vizbe, ilyen perem nelkuli nyitott hajo volt)
Ez vasarolt szemuveg volt. Hajnalka ram haragudott. Vajon miert!? Ezt azota sem tudtam megfejteni. Par ilyen noi dolgot nem ertek. Vajon miert? Kozom nem volt az esethez. En a masik oldalon logtam. Csak kiabalni kiabaltam; Kapd el! Kapd el!


No comments: