Saturday, November 08, 2003

Hiaba koran, korant sem tudok aludni. 7 ora. Morning Relief-et kortyolgatok. (zug a fejem) Az elobb lesetaltam a lepcson, (meg 6-kor) gondoltam uszom egyet, de olyan a para, hogy a kezemet sem lattam. Ugyhogy csak megittam a teamat, s a gyikokat-mokusokat neztem. A szomszedban kis sarga haztakolmany amiben szerintem a neni fuvet termeszt. Elneztem ahogy kapirgal hajnalban (!!), s az utcan senki, senki, talan csaka nemtudomki...
Raernek aludni delig. Hmmm. Most lassan 3 hete, hogy Hajnalkaval minden reggel ehgyomorra Daily Detox (natural herbal formula) teat iszunk, ez ilyen altalanos tisztitotea, s szerintem 2 hete mar fuggetlenul attol, hogy altalaban ejjel, azaz hajnal 2-3 korul bukfencezunk az agyba, (olykor reggel) 11 korul olyan tisztan ebredek. S nem is gondolok kavera vagy ilyesmire (pedig mennyit ittam meg 1 honapja!). Hajnalka ugyanezt erzi. Kulonos. Vagyis jo, mert pont ez a cel, hogy dolgoktol fuggetlenul ebredjek...
Valami party kell most mar. Olyan igazi.

No comments: