Saturday, July 10, 2004

Hajnalka elment a Tavern-ba. Az egy zenes-nemtancos kricsmi a setaloutca kozepen.
En meg -mivel van itt egy srac a Hungry-Howies-ban, aki ugy ejfel korul amikor vegez szeret felugrani ide hozzank egy pofa sorre s eszmecserere - eszreveteleztem mero alapossagbol, hogy sort kell veteleznem ezen a kesoi de kezdeti oran s usgyi begordultem az elso benzinkutra ahol meg ki sem szaltam, mar korbealltak.
-csak egy centet! Azt se banom, ha csak egy centet (most hirtelen cement jutott eszembe)!
De latszott, itt nem a penzrol van szo. Szoval fapofaval megtankoltam s ok lassan tavolodtak (valami telefonfulke fele) s bementem, de sort venni nem akartam. A penztaros kozolte, unott kozonyos hangon:
-ne adj nekik semmit, meg mar hivtam a zsarukat. Azutan -szerintem- lenyelte a sajat nyelvet.
Kimentem, s mar az ajtoban korbevettek. Kibaszott vicces volt s rogvest elkezdtem mosolyogni. Olyanok voltak mint a szellemek. De amikor a szellemek valosagosak, az egyaltalan nem vicces.

Vagy az?

so
tovabbhajt
be egy masik kuthoz (ahol is e szellemek meg mindig mosolykent az arcomon) s leemelem a 6 csomagos corona-t ...igen, mind le, uvegek kore, a ko kemeny s a vaj puha...
-akarsz erte fizetni? s valaszkeppen nyujta mar a seprut s a lapatot.
Hezitalok.
-persze-persze, miert is ne, folsoprom en... a sort...
Felsepertem. Erdekes volt. Azutan (miutan ovatossagbol Budweiser-t emeltem le) mutattam, "itt elszakadt, amikor emeltem"
-Ja, -szolt a meteres fekete szakallu fekete- ez tortenik minden nap...

Ja, tudom.

Visszafele 3 rendorkocsit lattam (vagy szekeret?!) (most rendornokocsi jutott eszembe, ha ertitek igy ekezet nelkul) a kutnal ahol tankoltam.

S mind a szellem bennuk.

No comments: