Sunday, September 26, 2004

Megneztem a ket szerecsen arait.

Nalunk a Yahala Cafe-ban a hummus pitaval $2.30, a Szerecsenben 740 Ft. Ugyanigy az Eggplant (padlizsankrem). Szerintem ez kozel SEM ugyanaz az ar. A cappuccino 310Ft s itt meg $3. Olivaolajban sult fokhagymas rakocskakat meg nem ettem. Vagy igen? ... Mindenesetre a neve nagyon jo.
Neztem, van-e mar torok vagy gorog kavejuk de meg mindig nincs (az etlap szerint)
Legutoljara amikor a ket szerecsen fele tartottunk (4 eve) epp szembol a Falafelbol jottunk. Lassan mentunk, hogy meg tudjuk enni a falafelunket (mert a Falafel etterem tele volt) s belebotlottunk L-be. Budapest eszakai mar csak epphogy csapkodo madaraba. Tantorgott. Buzlott. Egyutt dolgoztunk egy "muveszeti muhelyben" 1 evig de akkor mar fel eve nem s nem is lattam. Megsajnaltam. Hulye osztonbol nyujtottam fele falafelem (egy harapas nyommal) :
-szeretnem ezt neked adni ...
S itt el vagyok akadva. Nem emlekszem elfogadta-e vagy sem. Egyszeruen elvagott emlek.

Hogy lehet ez?
Meg emlekszem, azt mondta epp valami kapualj freskojat retusalja, de sosem akarnak neki fizetni. Valoszinuleg nem mondott igazat. S talan valami penzt nyujtottam at vegul?...





No comments: