Friday, February 11, 2005

egy eleg gaz olasz --fine dining-- etteremben ami csak a konyhat ertve gaz, ha besetalsz bizony egy elegans ettermet talalsz, nem ohajtottam hust az etelembe.
miert? kerdi a szakacs (kulonben most itt dolgozom estenkent) miert? kerdezek vissza.
Vegetarianus vagy? (mert emlekezett ez mar a sokadik alkalom igy hus nelkul) Nem! valaszolom, csak nem mindig eszem hust, fejeztem be valahogy igy.
Gyanusan nezett.
10 perc mulva odajott ujra: na es mikor eszel hust s mikor nem? Valoban kivancsinak tunt. Aha! mondtam (mar, hogy meg mindig itt tart)
lezartam azzal, nagyon ritkan eszek hust s akkor is en keszitem el (ez persze nem igaz) de mondhattam volna azt, hogy amikent o tarolja a husokat, az nemikepp kivannivalot hagy maga utan?!
Szerintem kirugott volna siman. S vilagosan. Viszont ezzel a valasszal hummogve gyanakodasat minimalisan csokkentve elsertepertelt.
viszont nagyon finom amit foz, igy hus nelkul is. Csirkevel vagy hallal is nagyon finom lenne, de a latvany onmagaert beszel. Amikent tarolja a husokat...

No comments: