Sunday, May 15, 2005

turutututu tararare

valami hasonlo lo dobog bennem, nem trefal, korbevagtat, nehez loszeru lo, nem az a namostelkepzeltem egyszeru fajta. Vaspatai vannak. Valodi vas. Nem olyan kepzelet szeru, mint mar irtam. Mit is irjak meg? Hogy hol is tartok most?
Jolvan, lemegyek a partra, a viz zold, nem kek, jo, szembelebeg egy oriasteknos, de nekem csak a lo jut eszembe, patakat latok a teknos laban, vaspatakat, de azert osztonosen megsimitanam: mint ebihal elillan.

Hajnalkanak meselem, kagylok voltak a panceljan, de valojaban a sorenyeben lattam kagylokat gabalyodni.

Minderre egy pohar bort iszom. Jolesik. Vacsorazni megyunk. Sokat.
S minden olyan, mintha patanyom lenne a szemem alat. Vorosborommal korozok a poharban. Hosszan merengve. Mily szepen omlik le folyton a pohar belso falan!
S amulok. Amulok.

Ma egy $188 erteku bort kostoltam. Nem hiszem, hogy ez a bor tobbet erne mint kb $ 80. De ennyire nem vagyok benne a vizben. Lehet tevedek. Finom volt?, kerded: valoban, nem is tudom. Nem volt savas egyaltalan, volt utoize, testes volt, s ha a szamba tartottam ereztem izet valoban. Milyen ize volt? Loszag ize volt. S ereztem ahogy dobbant egyet bennem. S felugrik, felagaskodik, mintha soha nem lett volna betorve a para.

Szeretem a Shirazt. Ez Hajnalka kedvence is. De nem olyan jo bor am ez. Csak nekunk, most hangulattukrozo hatasu. Ezert szeretjuk. Eszembe sem jutna feher bort inni. Semmi kozom hozza hangulatilag.

Van egy Absinthom is kulonben. Varom, hogy kinyissuk. Mikor nyissuk ki? Ne most, majd holnap! Jo! De holnap jo lesz? Holnap. Igen, holnap. Mikor is van holnap? Ma mi is van?

Mi is van ma?

No comments: