Monday, November 15, 2004

ugy volt, hogy megyunk Key West-re... aztan megsem mentunk, ugy volt, hogy megyunk New york-ba, aztan megsem mentunk, ugyvolt, hogy Hajnalkat felveszik egy jopofa helyre dolgozni, aztan megsem vettek, ugyvolt hogy nem is itt vagyunk, aztan megis, ugyvolt, hogy megsem, aztan megis, foglaltunk szobat Miami-ban, aztan lemondtuk, ugy, hogy olunkbe pottyant egy munka, ami vegul megsem kell, ugyvolt-ugyvan, hogy ceget alapitunk, de a kerdes: megis minek?, meg ugy volt s ugy van hogy meg mindig nincs meg a portfoliom, mert hihetetlen, de hihetetlen lusta vagyok de azert ugy van, hogy felig megis kesz, ami csak olyan mint egy felig sem sult rantotta, ma kertem tollat egy kavezoban (na nem a hatamra) s ceruzat kaptam, amin annyira meglepodtem, hogy meg a kocsiban is ezen tunodtem, ma (is) Hajnalka elment bulizni, en meg itthon torom a fejem egy hulye etterem menun de mar fel uveg bort megittam, (ha Hajnalka itt lenne, most egyutt dolnenk erre s arra) tegnaop meg hatarozottan venni akartam webkamerat, hogy lassam a szuleimet olykor, de ma elkepzelhetetlen, hogy felkerekedjek s vegyek is,

minden a feje tetejen van

habar semminek sincs feje

ha volt is, nincs is

Hi-dee die-dee da-diddle a day
Hi-dee die-dee da-diddle a day

kerem, semmi felre ertes, AZ IDO JO, CSAK USZNI NEM LEHET

No comments: