Tuesday, August 12, 2003

Ha kestem is, nem olyan fontos ez! (merhetetlenul fontos talalkozo) Miert kell mindig pontosan erkezni? Folyton? ...vannak valaszok. ...tudom, tudom... Hogy kinek van igaza? Innen nekem/nekunk - onnan neked/nekik. S en sem szeretek kesni/varni! S utalom, ha bezar az orrom elott barmi is. A lenyeg, hogy lekestem egy ervet. Most mar hiaba ervelek. Barmit mondhatok, ertelmezhetetlen. S nem is nagyon tudok mit mondani. Mit is kezdhetnek egy lekesessel? Rajtam mult-nem mult, azert lenyegtelen mert masithatatlan. En mondjuk masitom olykor. Most itt, ott lehetek akkor, akarha idoben, s kepzelhetem, hogy mondtam-kimondtam am ...hagyjuk is... mukodnie kellene jobban az eloerzetemnek, hogy mikor lehet, hogy mikor nem lehet. Eloerzet epites. Eloerzet banya. Ki kellene banyaszni magambol ezt!

No comments: