Saturday, October 04, 2003

Csomagoltunk, hogy jovunk ide, a tengerentulra. S komoly szandekkal pakoltam; magyar szavakat konyvben es semmiben sem ne hozzak magammal. Figyeltem; meg veletlenul se! Hogy a tobbiek se hozzanak. Mert angolt tanulni jovunk. Habar nem sejthettuk meddig is maradunk... s hogyan is lesz.
De ket konyv megis, de ket konyv valahogy... szoval nem tudtam roluk lemondani.
Az egyik, Tandori; 'vagy majdnem az' kotete s a masik, Beremenyi;'dalok'. Miert pont ezek nem dobozolodtak be a tobbi feltett konyv-reszeim koze s maradtak otthon?
Szoval par honapja a hugom baratja (egy hetig volt itt vele-velunk) Budapestrol elhozta a hugomnak (mintha nekem) a Harmoniat s a Javitott kiadast. A Harmonia Caelestis-t meg 3 eve Budapesten, ezert hat nekidoltem mar a kocsiban a Javitott kiadasnak.
Mikor elolvastam atfutottam osszevissza megegyszer. aztan csak ugy belelapozgattam.
S most, hogy mar jo ideje irom e blogot es eleg sok blogba belekukkantottam valami olyasmi korvonalazodott ki bennem amit szinte a regeny elso olvasasa utan halvanyan ereztem vagyis, hogy a Javitott kiadas is; mesterblog. Azaz lehet igy is nevezni. Sok egyeb mellet persze. Csak nem a netre szuletett.
(S a Harmonia termeszetesen nem az.)

No comments: