Saturday, April 24, 2004

föld kaland ilyesmit hallgatok.
Ez milyen!?
Egy kezemen meg tudom számolni, hány magyarzajoszeném (macskabajúsz, erről a macskabajúsz jut eszembe) van.
Itt.
Tudatosan száműztem magam a magyar zenék világából. (buta mondat) A szivemhez nőtt Cseh Tamások otthonhagyásától megszakadt a szivem. De a budapesti polcaimon maradtak. Ám a Bereményi: Dalok kis zöld könyvecskét, amikor nem néztem oda az egyik kezem bepréselte valamelyik bőröndbe mert azóta is nagyon itt van. S még egy könyv, mert képtelen voltam róla lemondani: -Tandori: vagy majndem az -kötete.
Szóval a múlt nyáron amikor még nagyon sokan jártak ide hozzánk sőt egy srác nálunk is lakott ittragadt egy Dopeman cd (nagyon szar) S a Bandi a hegyről (nagyon jó) Azután hosszas tépelődést követően a bátyámmal magamutánreptettem az
...enyhénszólva az új még csikorog de menni fog és a végén egészen olyan lesz mint az előző ezért nem érzek komoly aggályokra okot... -ot, ami itt most egy rejtély akár, azaz legyen az, könnyitésként, hogy ez a szöveg is Tandori.
Azután a hugom vet valami cd boltban Tampa-n egy Galloping Coroners, (Vágtázó Halottkémek) cd-t ami félig magyar félig angol s csak belehallgattam. Régen nagyon szerettem. Sok koncerten voltam. De most hidegen hagy. Nem azért mert rossz lenne: nem az. S egy hete talán a hugom újra itt volt, hozott Emile Rulezt, Amorf Ördogöket, Borzot. Az amorfot még meg sem hallgattam. A többit meg már ismerem jól.

Valójában: lehetetlen a nyelvi számüzetés! Meg egy idő múlva, amikor már beszél az ember eléggé angolul, teljesen felesleges. Az első négy hónapban Port Townsand-ban (Seattle mellett) nem láttunk semmi európait. Itt, floridában (california helyett) lépten-nyomon egymásba botlunk. Néha jó, néha rossz.

New York-ban 1 magyar párt láttunk elsuhanni melletünk az Europa Cafe előtt ám a veszekedésük magyar hangja utánuk lassan kúszott, mint valami árnyék
s azután körülöttünk lassan oszlott. Hangosan veszekedtek, azt hiszem pénzen.

Szoval jólesik most ez a kis
föld,
kaland,
ilyesmi.

No comments: