Tuesday, February 15, 2005

először lefotóztam őket. megkértek rá, csinálnék pár képet róluk egy pillanatra megállva az asztalok közti lavirozásban. persze. keszült öt kép, aztán még öt, még biztos akartak vona többet, de közöltem: rohanok. később bontogatni kezdték ajandékaikat.(valentine nap) elfeledtem nekik italt vinni, de nem vették észre. egyik kollegám vitt nekik jóval később. s éjfélkor még mindig ott ültek, fekete pár, a lovag egy fejjel alacsonyabb s fele akkora mint udvarhölgye. a fényképezésük alatt megfigyelhettem. s vértje is csillogott hithüen. vegül teljesen bezártunk s őket igy teljesen kizártuk. egész a parkolóig. mikor eljöttem, jóval félórával zárás után még mindig fekete nagy mercedes-ük előtt táncoltak, zene nélkü, fél órája már.
mindezt emléküknek irom, két látszólag össze nem illő, boldog alak. mindegy, hogy lovag-nem-lovag, de boldog-alak-alak.


(pj harvey The dancer: bogarat talalt bennem )

No comments: