Saturday, June 21, 2003

Amikor (Szemezek egy uveg olasz borral, de hat csak nem nyitom ki) Seattle mellet egy kis varosban l aktunk 4 honapig, alig beszeltem meg angolul. Volt egy kinai etterem (amerikai kajaval), ahova surun betertunk, ha olykor csak egy kavera is. Folyton komoly zene szolt , nagyon szerette az idos kinai tulaj. Nos, o nehezen hitte el nekunk, hogy nem tudunk oroszul. Azaz szerintem el se hitte. Hitt, amit akart. Szoval tegnap talalkoztam valakivel akit annyira osszezavartam azzal, hogy ecseteltem; tulajdonkeppen beszelhetnek is csehul, ha tanultam volna, de nem tanultam, hogy fel napot toltott a neten (sajat bevallasa szerint) azzal, hogy atlassa a helyzetet. S ma tudatta velem fulig ero szajjal; mindent ert!
(mindezt megelozoen arra kert, forditsak par dolgot egy szlovak lanynak) Mindenesetre meglepodtem azon, hogy o mennyire meglepodott s komolyan azt hitte gunyt uzunk belole (az igaz, hogy elrohigcseltunk kisse). Kulonben ugy veltem az alatt a par perc alatt tultette magat rajta, de nem. S kepes volt keresni a neten a sajat igazat.
Vegulis ez csak egy furcsa eset, semmi tobb... s nem is jellemzo.

No comments: