Wednesday, June 18, 2003

Mikor mentunk a piacra reggel (a beach-en van ilyen szedett-vedett ehhezhasonlosag szerdankent) megalltunk reggeli koffeines turmixot venni. (mivelhogy ugye azert sem akarok kavezni pont reggel !, azaz megprobalom elfelejteni, letezik kave a foldon, s hogy annyira szeretem, mivelhogy sok adag az sok adag s legjobb lessz, ha kitalalok valami mast helyette s a koffeines-proteines turmix valami ilyesmi) A turmixoslany vegul megkerdezte homlokara csapva; s milyen izzel?
Raneztem a tablara s valahonnan tavolrol mondtam; vanilliascsokisbananoseprest. S csak neztunk egymasra. Sem azt nem tudom en mit gondoltam sem azt nem sejtem o mit gondolt. Hajnalka elrohogte magat (azaz inkabb elpruszkolte) s ezzel kirantott valahonnan azaz valamibol s mosolyogni kezdtem mint a fatok. S nyogtem; sorry, vanilliast. Mert az volt az elso a tablan. A lany mar perdult is s ahogy lattam mar tul is volt ezen. De valahogy megsem. Aztan csak keringtem a csokis polcok kozott mint bogar a feny korul. Mint blogger a neten...
Ez a piac szerintem szomoru. Ott van 20 arus s majdnem mindig masok. Mintha csak mindenki kiproballna milyen ott arulni. S ahogy kapkodtak a hirtelen zaporban.
Uj helyet talaltunk. Azaz most proballtam ki ez ismert helyet elosszor. (ide jarunk roplabdazzni s itt van a piac is) Azaz most usztam itt eloszor. Azaz csak proballtam uszni, a veszett hullamokkal kuzdottem 10 percet s aztan rankszakatt az eg.
Mikor indultunk a vizbe egy idos no jott szembe s mosolyogva kerdezte, vajon mennyi idonk van a viharig? s mutogatott az egre. Hajnalka valaszolt valamit de en csak mosolyogtam egyet s nem is neztem az egre...

A szomorusagrol jut eszembe; egy savanyu filmet lettem gazdagabb. (raktam par dolgot a dobozba ) Egyszerre ott volt a kezemben a kolcsonzoben, fogalmam sincs, mikent. S elhoztam. ( the Jimmy show) Angol tanulas urugyen, vagy mi, mar az van, szinte minden filmet lattun a kolcsonzobol (ez egy kis kolcsonzo). Meg szerencse, frissitik havonta s hoznak regieket s ujakat. Van is idozavar rendesen. S megyunk meg moziba. Az 8 mile vegett Daytona Beach-re mivel itt meg nem jatszottak. Ez beugrott most mivel ma itt van, kivettem dvd-n, gondoltam megnezem a rejtett reszeket...

No comments: