Tuesday, November 11, 2003

I mmmmm try to free...
Mit? Mit akartam mondani...? ...nem fontos,
Ma.
Ma beszeltem egy holgyel egy kutnal (a regiek vizert, mi gas-ert jarunk a kutra, de a csevego szokasunkat szepen megoriztuk) (meg apam is jart kutra vizert, meselte) szoval en kerdeztem, sot mutattam a terkepre a nyomatekossag s erthetoseg kedveert, hogy ezt es ezt keresem + felderengett valami a kutbol es hozzatettem meg sohasem jartam ebben a kisvarosban.

O, nagyon segitokesz volt, meg egy letrara is felmaszott mikozben dolt belole a szo, hogy lehalasszon valami sokkal jobb terkepet s aztan mire leert mar annyira belemelegedett egyaltalan a beszedbe, hogy azt egy kackias mozdulattal leejtette a foldre (a pult moge) de le nem hajolt erte (biztos a dereka) csak egy bosszus pillantast vetett ra, aztan egy masikat a letra fele s vegul inkabb a szemevel legyintve megallapodott ugy korulbelul felem nezve. Legyintett. Ezt mind nagyon jol meg tudtam figyelni, mert egyszeruen -szegyen ide, szegyen oda- nem voltam kepes megerteni, amit mond. (ugy tunt egy foga sincs, s szerintem paktumot kothetett az ordoggel ezzel a pergo s lenyelt nyelvel kapcsolatban)
Szoval egy szavat sem ertettem de az utolso nyomatekosan elhadartat valhogy tisztan; "de a bolt mar nincs ott tobbe. " (valoban be is volt zarva)

De megis, mirol beszelhetett...?

No comments: