Sunday, January 04, 2004

Cafe Spain utan.
Vidam volt, de semmi kulonos. Talalkoztunk Nyufival aki nem macska hanem ember pedig a mi Nyufink az macska (Hajnalka hivja igy) s mondtam is mindezt neki. Erre azt mondta, hogy ez nem az igazi neve s mondott egy masikat amit nem voltam kepes megjegyezni. Erre mondtam, hogy a mi macskanknak sem ez az igazi neve, hanem Kozmo (Cosmo) csak Hajnalka hivja ilyen hulyen. Erre megsertodni latszott, hogy az o neve nem hulye, erre probalkoztam, hogy csak vicceltem de kozben mar annyira blablabla volt, hogy mar se ra se magamra nem figyeltem... virslik kerultek elo s vorosborok... mi tortent ezutan...? majd megkerdezem valakitol aki ott volt...
A vorosbor az folyt, latom a nadragomon.
Vagy ver? ...nem ver, vorosbor.

De miert irom negyediken az elsejet?
(Mert ket napot szinte ataludtam? Vagy mert megallt az ido?)

No comments: