Saturday, July 05, 2003

Independence day. Egy órája még dolgoztam. Hazafelé beugrottam italért (jamaicai sört vettem) s a padon ülô idegen, furcsa megkért, vigyem el a belvárosba s már szállt volna be. Kérdeztem, miért nem hív taxit, ??? ...tökéletesen értelmetlen volt, Nyilvanvalo; nincs pénze. Hablatyolt, de mindegy volt hiszen csupán meg akartam nézni magamnak. Mert szivesen segitettem volna meg nem is. Végül olyan elesettnek éreztem s intettem; szálljon be. Ő az elsô stopposom itt. Különben alig látok stoppost.
-Szereted a zenet? -jajaja... s a hollywood-ot állitottam kissé halkabra.
Kitettem az utcájánál, (boldog volt, mert 11-re jött volna érte a felesége, aki magyar s a legelitteb szállodában hausekeeper. 2O eve házasok s a magyar nô alig beszél magyarul. Állítólag. Ő mondta. Én nem ismerem. S még csak 1O óra volt. pm mert addig dolgoztam.) S most 11 pm s itt ülök a lakásban s várom, hogy Hajnalka hív mert valami 15O fôs parti van kilátásban ma estére. De még dolgozik. Szoval addig folytatom. Inedependence day, ugye.
Tavaly ilyenkor a Jacksonville beachen lengtünk. Valami éjszakai lebujban meg valami szabadtéri akármin s a beach-en s aztan kicsi a rakás nagyobbat kívánt ugrottunk... Zavarosnak tűnik most így visszagondolva.
...

No comments: